Ezzel a gyors és érthető áttekintéssel szeretnénk Neked segítséget nyújtani a vásárláshoz a LaDea webshopban. Itt minden hasznos információt megtalálsz a fizetésről, szállításról is. Webshopunk működéséről ennél részletesebben az Általános Szerződési Feltételekben olvashatsz!

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK MEGRENDELÉSHEZ

Az egyes termékek mellett feltüntetett árak a törvényben meghatározott ÁFA-t igen, a szállítás és az esetleges utánvét kezelési költségeit nem tartalmazzák. Amennyiben a kosaradban a termékek összértéke (a kedvezményekkel együtt) meghaladja a 29.999 Ft-ot, a szállítást Magyarország területére ingyenesen biztosítjuk, ez esetben a pénztároldalon a fizetési módoknál az INGYENES SZÁLLÍTÁSI MÓD választására szükséges kattintani, amit automatikusan is felajánl a rendszer.

A VÁSÁRLÁS MENETE

Nézz körbe a webshopban! A termékekre kattintva elolvashatod a termékleírást, megnézheted a képeket. Ha hiányzik számodra valamilyen információ, akkor bátran írj nekünk a hello@ladea.hu címre!

Ha kiválasztottad a megvásárolni kívánt terméket, tedd a kosaradba a „Kosárba rakom” gomb segítségével. Opciós termékeknél ez csak akkor működik, ha kiválasztottad a megfelelő méretet vagy típust az adott termékből, és csak azután kattintható a “Kosárba rakom” lehetőség, miután bejelölted a helyes méretet/színt. Ezt a méret-/színválasztónál tudod megtenni, alapesetben a “Válassz egy lehetőséget” feliratot látod a méret-/színválasztó alatt. Ezután a kosár aloldalra navigál a rendszer.

A kosár aloldalon a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva tudsz továbblépni, vagy folytathatod a válogatást. Ha törölni szeretnél egy terméket a kosaradból, azt a termék melletti „Eltávolítás” gombra kattintva teheted meg. Ezután a „Kosár frissítése” gombra kattintva láthatod a kosarad aktuális tartalmát és a termékek árát. Csak ezek után, a Pénztár oldalon kell megadnod az elérhetőségeidet és egyéb, fizetéssel és szállítással kapcsolatos információkat. Ezeket a rendszer automatikusan felajánlja, Neked csak ki kell tölteni a mezőket, vagy be kell jelölni a megfelelő pontokat.

Mindig ellenőrizd, hogy a szállítási címed, különösen az e-mail címed, illetve a telefonszámod pontosan adtad-e meg! Kérjük, vedd figyelembe, hogy a futárszolgálat Magyarországon csak magyarországi szolgáltatónál lévő telefonszám esetén küld értesítést, külföldi telefonszám megadása esetén a futár nem tud közvetlenül elérni szállításnál. A pontatlanságból fakadó sikertelen szállítási kísérletekért felelősséget nem vállalunk, a csomagot ilyen esetben csak újabb szállítási díj megfizetése esetén áll módunkban kiküldeni.

Cégnevet csak üzleti megrendelés esetében szükséges megadnod, ez esetben viszont kötelező feltüntetned a rendelő cég adószámát is.

A Pénztár oldal jobb oldalán tudsz választani a szállítási és fizetési módok közül! Amennyiben csomagpontra szeretnéd a szállítást, a Csomagpont és -automata opció kiválasztása után megjelölheted a térkép alapján a Neked leginkább megfelelő csomagpontot.

Megjegyzés rovatba megírhatod, ha a rendeléshez vagy a szállításhoz kapcsolódóan észrevételed, speciális kérésed van (például: nem működik a csengő, ezért telefonáljon a futár, amikor megérkezik).

Ha mindent rendben találsz, akkor a vásárlást a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva fejezheted be. A rendelés véglegesítése előtt azonban a jelölőnégyzetre kattintva el kell fogadnod az ÁSZF-et és az Adatvédelmi tájékoztatót, amelyekre kattintva elolvashatod a részleteket. A rendelést csak abban az esetben tudjuk fogadni, ha a két dokumentumban foglaltak alapján elfogadod működésünket. A LaDea Szalon leveleire feliratkozni nem kötelező, de ha szeretnél értesülni aktuális kedvezményeinkről, tartalmainkről, akkor érdemes.

Vásárláskor automatikusan létrejön az oldalunkon VÁSÁRLÓI FIÓKOD, amihez emailben kapsz jelszót. Bejelentkezés után, a Fiókom menüpont alatt így láthatod a korábbi rendeléseidet, követheted aktuális rendelésed állapotát, szerkesztheted számlázási és szállítási címedet.

EGÉSZSÉGPÉNZTÁRI SZÁMLÁK

Cégünk nem szerződött partnere egy egészségpénztárnak sem, egészségpénztári kártyával oldalunkon nem lehet fizetni, ugyanakkor az Egészség menüpontban található termékeinkről szóló számlákat általában befogadják az egészségpénztári szolgáltatók, és számláinkon szerepeltethetőek az egészségpénztári tagadatok. Ugyanakkor azt tudomásul kell venni, hogy az egészségpénztáraknak egyéni kiírás szerinti joga eldönteni, hogy befogadják-e az adott számlákat, erről bővebb információt az egészségpénztári szolgáltatónál tudsz kérni.

Ahhoz, hogy az egészségpénztár el tudja számolni a webshopban vásárolt termékeket, a számlázási adatokat az egészségpénztári kívánalmaknak megfelelően szükséges kitölteni az alábbiak szerint.
Számlázási név: egészségpénztár neve + pénztári tag neve + tagsági szám (Pl. Minta Egészségpénztár, Példa Szigfrid, XYZ123456)
Számlázási cím: egészségpénztár címe
Adószám: egészségpénztár adószáma

FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

1. BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

A vásárlás díját közvetlenül kiegyenlítheted bankkártyáddal a Stripe fizetési módjával. Válaszd a bankkártyás fizetési módot, majd a rendelés után a Stripe rendszerén keresztül az oldal kérésének megfelelően add meg a fizetéshez használni kívánt kártya adatait. A bankkártyás vásárlás esetén a fizetés a Stripe rendszerében történik, amelyről webshopunk rendszere visszaigazolást kap. Bankkártyaadatokat nem őrzünk.

2. BANKI ELŐREUTALÁS

A vásárlás díját közvetlenül és előre bankszámlaszámunkra banki átutalással is befizetheted. Ez esetben a megrendelést csak az összeg beérkezése után adjuk fel. A fizetésre előreutalás esetén 8 napod van, ám kérünk, hogy vedd figyelembe, hogy a webshop készletszintje az aktuális állapotot mutatja, ami napokkal később változhat.

Utalási adatok:
• 
Számlatulajdonos: HoMe Kreatíva Kft.
• Bankszámlaszám: Erste Bank – 11600006-00000000-98935015
• IBAN szám: HU79116000060000000098935015
• SWIFT-kód: GIBAHUHBXXX
• A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
• A közleményben minden esetben tüntesd fel a megrendelés azonosítóját.

3. UTÁNVÉTELES FIZETÉS

A megrendelt termékek árát, a szállítás költségét és az utánvétel díját egy összegben, a kézbesítőnél (készpénzben vagy bankkártyával) kell kiegyenlíteni. Az utánvételes fizetés esetén a futárszolgálat kezelési költségét külön felszámítjuk, ennek díja minden esetben 450 Ft. Ezt a díjat a webshop rendszere automatikusan hozzászámítja a végösszeghez, és akkor is érvényes, ha a rendelés értéke elérte az ingyenes szállítási küszöböt.

CsomagPontra kért szállítás esetén az utánvétes fizetési mód nem választható! A fizetendő végösszeg az adott megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz, a futárnak ezt szükséges fizetni.

A vásárlásokról elektronikus számlát bocsátunk ki, amelyet mindegyik fizetési mód esetén e-mailben, a csomag feldolgozási folyamatának végén kiküldött visszaigazoló üzenettel együtt küldünk ki a vásárláskor megadott e-mail címre. A csomag ezt követően átkerül a futárszolgálathoz, amely a számlát már nem tartalmazza.

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK ÉS FELTÉTELEK

Webshopunk a szállítást a GLS és MPL futárszolgálattal végzi. Az. 1. és 2. pontban meghatározott szállítási költségek belföldi szállítás esetén érvényesek, feltételei csak Magyarország területére terjednek ki. A külföldre irányuló rendelések esetében a 3. pont feltételei a mérvadók.

1. SZÁLLÍTÁSI IDŐ 

A szállítás várható ideje 1-15 munkanap.  A csomagok feldolgozása menetrendszerűen 1-2 munkanap, a GLS futárszolgálattal minden nap kimennek a csomagok. Az MPL futárszolgálatnál ez nem automatikus, a célba érkezés átfutási ideje 6-15 munkanap! Ha esetlegesen készlethiány lép fel vagy egy hétnél hosszabb csúszás alakul ki a beszállítók miatt, akkor tájékoztatunk róla, hogy később számíthatsz a rendelésed érkezésére. Ha az előreutalásos fizetési módot választod, a csomagodat azután küldjük, hogy az összeg beérkezett a számlánkra, a beutalások ellenőrzése rendszerint napi egyszer, munkaidő kezdetén történik. Utánvételes vagy bankkártyás fizetésnél a rendelés napján vagy a következő napon feladjuk a csomagot.

1.a GLS házhozszállítás

Vedd át a csomagodat kényelmesen, az otthonodban! Kérünk, ügyelj rá, hogy a szállítási címed, különösen az e-mail címed, illetve a telefonszámod pontosan add meg (a futárcég csak magyar telefonszám esetén tudja felvenni veled a kapcsolatot!).

• Díja: 1650 Ft
• Fizetési módok: előreutalás vagy bankkártyás fizetés a webshopban, utánvét készpénzzel vagy bankkártyás fizetéssel a futárnál (az utánvét díja: +450 Ft)
• Kézbesítés: Munkanapokon általában 8–17 óra közötti időszakban történik, a futárszolgálat értesítése, illetve egyeztetése alapján. A futárcég előre jelzi a csomag érkezését.
• Kérdéseid megválaszolásában a házhozsszállításról az alábbi összefoglaló segíthet!

1.b MPL házhozszállítás

A 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet értelmében kötelezően feltüntetendő szállítási opciónk! Számolj vele, hogy a csomagod lassabban érkezhet meg a szokásosnál! Kérünk, ügyelj rá, hogy a szállítási címed, különösen az e-mail címed, illetve a telefonszámod pontosan add meg (a futárcég csak magyar telefonszám esetén tudja felvenni veled a kapcsolatot!).

• Díja: 2990 Ft (szállítási díj 1990 Ft + logisztikai díj 1000 Ft)
• Fizetési módok: előreutalás vagy bankkártyás fizetés a webshopban
• Kézbesítés: Munkanapokon általában 8–17 óra közötti időszakban történik, a futárszolgálat értesítése, illetve egyeztetése alapján. A futárcég előre jelzi a csomag érkezését.

1.c GLS CsomagPontra szállítás

Javasoljuk, hogy amennyiben elfoglaltság/munka miatt nem tudod otthon átvenni a csomagot, válaszd ezt az opciót. Te döntöd el, hogy mikor veszed át a csomagot, és nem kell várnod a futárra. Válaszd ki a legközelebbi GLS CsomagPontot a legördülő keresőnkön vagy a térképen, és várd az sms-t vagy az e-mailt, hogy átveheted a csomagodat! A csomag átvételére öt munkanapod van. A GLS CsomagPont előnye, hogy jelenleg 200 településen 500 csomagpont közül választhatod ki a számodra legkényelmesebb átvevőhelyet.

• Díja: 1390 Ft
• Fizetési módok: előreutalás vagy bankkártyás fizetés a webshopban
• Bővebb információk a CsomagPontra történő szállításról ITT! A gyakori kérdésekre a válaszok pedig ITT!

1.d MPL CsomagPontra szállítás

A 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet értelmében kötelezően feltüntetendő szállítási opciónk! Számolj vele, hogy a csomagod lassabban érkezhet meg a szokásosnál! Javasoljuk, hogy amennyiben elfoglaltság/munka miatt nem tudod otthon átvenni a csomagot, válaszd ezt az opciót. Te döntöd el, hogy mikor veszed át a csomagot, és nem kell várnod a futárra. Válaszd ki a legközelebbi GLS CsomagPontot a legördülő keresőnkön vagy a térképen, és várd az sms-t vagy az e-mailt, hogy átveheted a csomagodat! A csomag átvételére öt munkanapod van. A GLS CsomagPont előnye, hogy jelenleg 200 településen 500 csomagpont közül választhatod ki a számodra legkényelmesebb átvevőhelyet.

• Díja: 1990 Ft (szállítási díj 990 Ft + logisztikai díj 1000 Ft)
• Fizetési módok: előreutalás vagy bankkártyás fizetés a webshopban

2. INGYENES SZÁLLÍTÁS

A 29.999 Ft-ot meghaladó kosárértékű rendelés esetén Magyarország területére a szállítás ingyenes. A rendelés összege az esetlegesen adott kedvezmény értékével együtt számítandó. Ebben az esetben kérjük, válaszd az ingyenes szállítás opciót a szállítási módok közül, ezt a rendszer automatikusan felajánlja.

3. KÜLFÖLDRE SZÁLLÍTÁS

Ha a kosárban lévő termékek értéke eléri a 20.000 Ft-ot, Szolgáltató vállalja a csomag kiszállítását bizonyos külföldi országokba, az Európai Unió területén belülre. Ha a kosárban lévő termékek összege nem éri el a 20.000 Ft-ot, a rendszer nem engedi leadni a rendelést. Az Európai Unió területén kívülre nem áll módunkban rendelést fogadni.

Fizetési mód: bankkártyás fizetés. Külföldi szállítás esetén a rendelés csomagpontra nem kérhető. A kézbesítést a GLS futárszolgálat végzi. A szállítás díja szállítási zónánként változó, ezt a díjat megrendeléskor a rendszer automatikusan hozzáadja a rendeléshez. A vállalt szállítási célországok és díjak:
• 1. ZÓNA: Ausztria, Belgium, Bulgária, Csehország, Hollandia, Horvátország, Lengyelország, Luxemburg, Németország, Románia, Szlovénia, SzlovákiaSzállítási díj: 5500 Ft. Várható szállítási idő: 2–5 munkanap.
• 2. ZÓNA: Dánia, Franciaország, OlaszországSzállítási díj: 9990 Ft. Várható szállítási idő: 3–6 munkanap.
• 3. ZÓNA: Finnország, Görögország, Portugália, Spanyolország, Svédország. Szállítási díj: 14990 Ft. Várható szállítási idő: 4–8 munkanap. 

4. CSOMAGOLÁS

Tudjuk, hogy termékeink intim kategóriába tartoznak, ezért a lehető legdiszkrétebb csomagolásban szállítjuk őket. Egyszerű, feliratmentes papírdobozokban, amelyen webshopunk nem, csak cégünk semleges neve olvasható. A csomagod akár munkahelyeden is átveheted, senki nem fogja tudni, hogy mi van benne és hogy honnan érkezett.

5. SZÁLLÍTÁSINDÍTÁSI FELTÉTEL

Webshopként fenntartjuk magunknak a jogot, hogy abban az esetben, ha a Felhasználó korábban rendben teljesített rendelés és szállítás esetén csomagját nem vette át, vagy az átvételt a futárszolgálattól megtagadta, akkor a Felhasználó újabb rendelése esetén a szállítás kezdeményezését csak előreutalásos vagy a webshopon keresztül végzett bankkártyás fizetési mód esetén teljesítsük. Szintén fenntartjuk magunknak a jogot, hogy rendhagyó rendelési mennyiség esetén csak fizetés után indítsuk a csomagot.

6. ELÁLLÁS JOGA

Kérjük, a csomagot kézbesítéskor vizsgáld meg, és ha esetleg sérülést észlelsz a termékeken, kérd jegyzőkönyv felvételét a futártól vagy a csomagfelvétel helyén. Ez esetben ne vedd át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

A webáruházban vásárolt termékek esetén 14 napos elállási jog illeti meg a vásárlót, ám kérjük, vedd figyelembe, hogy termékeink speciális higiéniai jellege miatt csak bontatlan csomagolású terméket tudunk visszavenni. (Szabályozás: milyen termékekre nem vonatkozik az elállási jog? Ezeket a termékeket a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29.§ 1. bekezdése tartalmazza.) A LaDea webáruházban forgalmazott termékek higiéniai jellege miatt ezen bekezdés „e”pontjára hivatkozva („olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza”) az elállást csak abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a termék még nem lett a csomagolásból kibontva! Egyéb esetben sajnos az elállási jog gyakorlására nincs lehetőség.

Kérdésed van még? Tedd fel nekünk bátran!

Iratkozz fel!

Ha szeretnél többet tudni a legfrissebb hírekről, a Ladea.hu újdonságairól és blogbejegyzéseinkről, iratkozz fel hírlevelünkre!

    0
      0
      Kosár
      A kosár üres.Webshop